torek, november 28, 2006

Slovenski Spletni Plesni Imenik

No evo pa je končno prišel en post o plesu ..

Sej bi drugače tudi kaj napisal, ampak je nažalost samo dnevna "rutina" pri plesu, če bi se temu lahko sploh tako reklo .. dejansko je vsak teden malo drugačen saj se ali učim kaj novega ali pa jaz učim kaj novega .. hehe

No da grem na bistvo tega posta .. bistvo pa je prvi (vsaj zdi se mi da prvi) spletni imenik slovenskih plesalcev show plesov. Za tiste ki ne veste, pod show plese spadajo Showdance, Hiphop, Step in recimo da Breakdance in Elektrik Boogie .. slednja dva sta že bolj pod hiphop kulturo .. zdej se boste seveda spraševali ali ne spada sm tudi Hiphop kot plesna zvrst .. in kar se mene tiče .. ja in ne .. tehnično pod hiphop kulturo spadajo Rap, Dj-ing, Grafiti in Breakdance. Hiphop kot plesna zvrst pa je nekje vmes ..

28.11.2006 sem tako uradno postavil enostavno spletno stran, ki ima le en namen .. to je zbiranje podatkov slovenskih plesalcev in na ta način zagotoviti podatkovno bazo s pomočjo katere bo omogočeno lažje obveščanje le-teh plesalcev o aktualnih dogodkih na plesnem področju. Zaenkrat je to obveščanje potekalo zelo slabo in po različnih kanalih saj je edina ustanova, ki naj bi imela vsaj podobno bazo Plesna Zveza Slovenije, ki pa se drži bolj nazaj in se ne meni preveč za show sekcijo. Druga ovira pa so seveda plesne šole, ki tudi nimajo neke skupne podatkovne baze s pomočjo katere bi lahko enotno obveščali plesalce o aktualnih dogodkih kot so avdicije, tekmovanja, predstave, ipd...


Zato sem se odločil stvar vzeti v svoje roke .. na naslovu http://www.plesniimenik.co.nr se tako lahko vsak plesalec show plesov vpiše na seznam in s tem pripomore k večji povezanosti plesalcev. Upam da je to le začetek in da se bo iz tega razvilo kaj več, seveda pa je veliko odvisno od plesalcev samih.

Wish us luck .. till next time:D

5 komentarjev:

Ice pravi ...

Tole si se dobro spomnil, pohvalno :)

majkee pravi ...

hy!
I'm from croatia... i wonder if you know a guy caled anže škrube? He was in croatia in saturday is he is a great dancer!
kizz...

Gigo pravi ...

Zdravo majkee!

I'll just write in english, cause my croatian isn't very good :)

yeah know anže, we dance 2gether in the same group.

Matjaž Očko pravi ...

bravo, stari :) svaka čast... sicer meni ne pride prav, si pa naredil dobro delo :D

Anonimni pravi ...

kar sem iskal, hvala