sobota, avgust 11, 2007

U.S. and A

Po stirih mesecih odsotnosti (upam da bo sploh se kdo tole prebral) spet nekaj objavljam, tokrat le v tekstovni obliki a zato iz Amerike!

Za tiste ki se ne veste smo se pred nekaj dnevi sm odpravili Simona, Matic in pa moja malenkost. Nas prijatelj Erik pa je bil tukaj ze 14 dni. Da gremo na to dolgo potovanje smo se odlocili predvsem iz plesnih razlogov .. LA-ju bi se lahko v nasih krogih reklo tudi prestolnica sodobnega HipHop plesa, vsaj po mojem mnenju .. tako da bodo to nekaksne delavne pocitnice .. sam sem bil tukaj ze pred tremi leti in sem zato ze malo vedel kaj lahko pricakujem ostali trije pa so sem prisli vsak z svojimi pricakovanji in predstavami .. tako da so bili na zacetku vsi malo razocarani ker ni vse samo blisc je vecimona bolj beda, po drugi strani pa je vse dejansko tako kot v filmu oziroma za tiste ki poznate igrici GTA je tako kot bi igral SAN ANDREAS .. hehe

Seveda imam s seboj tudi moj fotkic, sicer nisem se veliko fotkal in ta racunalnik sredi nakupovalnega centra nima moznosti priklopa usb prikljucka .. upam da mi bo v prihodnjih dneh ratalo najti kak racunalnik preko katerega bom lahko uplodal par fotografij ..

talk to you later .. aight:)

9 komentarjev:

Matjaž Očko pravi ...

ouuuuuuuuu zakooooon!! :)
glej, da vse pofotkaš! :)

ps: sej bi te prosil, da mi prineseš Pocket Wizarde, pa sem zadnji trenutek ugotovil, da so predragi (cena na kos!?wtf!?!). hehe
uživaj!

Anonimni pravi ...

Sem že mislil, da je blog zamru. In glej, da najdeš primeren USB vtič in pokažeš kaj zanimivega.

Anonimni pravi ...

gigo jst sm si prebral:) kako se mate? upam da mate hude klase, lp

Alenka pravi ...

Sem z Erikom govorila in je potrdil tvoje izjave ... Ful lepo se mejte še naprej (sej bit v LAju, pa tud če je večinoma beda, sploh ni tko slabo ;)) in se kej slišmo, ko se vrnete!

Lp, Sis'

Anonimni pravi ...

Gigo, zdaj bi bil pa res že čas, da tud kako fotko pošlješ ;)

Anonimni pravi ...

Zakaj pa ne:)

Anonimni pravi ...

zelo intiresno, hvala

Anonimni pravi ...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!

Anonimni pravi ...

I have found it on this website called [url=http://tipswift.com]tip swift[/url]. You can find it there.
cheers
edit: wrong post