petek, februar 09, 2007

Malo nostalgije:)

Pred nekaj časa sem na youtube našel tale posnetek, za katerega sploh nisem vedel da obstaja .. je pa to bil moj prvi klas v Minhnu (pojma nimam kako se pravilno napiše po slovensko), ki ga je vodil Marty Kudelka, daljnega leta 2004!

Če ste zelo pozorni me lahko vidite nekje v zadnji vrsti na levem koncu .. hehe .. se pa toliko bolj vidi Željkota (v rdeči majici).

Kot vedno, enjoy:D


6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

super plešete ;)

majkee

Anonimni pravi ...

btw, kak se zove ova pjesma kaj imaš dolje na clipu od nekog denisa? baš mi se sviđa :)

majkee...

Gigo pravi ...

Hehe .. hvala:D
Pjesma se zove "Nor sem nate"

lpm

Anonimni pravi ...

mi hocmo fotke :D

Gigo pravi ...

Ja simona pridejo .. hehe
si bom vzel čas sam zate in jih bom par objavil:D

Anonimni pravi ...

Kdaj bomo videli pa video iz amerike? :D