petek, februar 02, 2007

Mons foto pitch

V četrtek sem imel ponovno priložnost asistirati Aljoši pri fotografiranju v hotelu Mons v Ljubljani.
Delali smo fotke za pitch, se pravi kot nekak predlog na temo lifestyle v hotelu Mons, ki si jih bo potem ogledal direktor in se odločil o nadaljnem sodelovanju .. upam da sem prav povedal :D

I hope you get the point:)

Pred fotkanjem je bilo seveda še postoriti nekaj zadev kot recimo, da sem šel v studio po opremo in v trgovino z oblačili (beri: Emporium) po oblačila... imam to prednost da imam obe zadevi od doma oddaljene točno 5 minut z avtom. Ko sem vse dostavil na lokacijo smo lahko začeli s fotkanjem samim ..

Sobe v hotelu so nažalost tako majhne da je bila, kar se kretivnosti in pa postavitve samih luči tiče, zadeva zelo omejena.. hehe ... da ne začnem govoriti o temu da nekje luči nismo mogli postaviti drugače, kot da sem jo fizično držal v roki nad glavo .. it ain't easy:D

Še par fotkic narejenih na razpoložljivi svetlobi .. :)






2 komentarja:

Matjaž Očko pravi ...

stari, noro... zakaj ne rabi dveh asistentov?!?!?! ;) :P

Gigo pravi ...

hehe .. blo ql ja .. edino škoda da te fotke ne bojo nikol objavljene nikjer, žal:(

boš pa povedu za tole razstavo k ste zanč fotkal da pridem mal pogledat .. me zanima kako na printu izpadejo fotkice :)