ponedeljek, oktober 16, 2006

Battlestar galactica

Oh ja ... Battlestar galactica, če je slučajno komu kaj posvetilo v glavi. Ne govorim o stari seriji iz 80-ih, ampak o "remake" seriji iz leta 2003.

Da najprej povem kako sem sploh prišel do tega da sem postal fan serije:) bilo je prejšnje leto poleti in seveda sem imel preveč prostega časa. Tako sem enkrat malo brskal po netu in nekje zasledil ime Battlestar galactica. Ker sem fan zf-ja mi je bilo to seveda od nekje znano .. najprej sem se spomnil na neki staro nanizanko, ki se je dogajala v vesolju na vesoljski ladji .. Ker me je zanimalo več, sem še malo pobrskal po interneru in ugotovil da dejansko obstajajo tri serije z istim imenom .. razlika je le v temu, kdaj so bile posnete. Tako imamo prov serijo iz leta 1978, drugo serijo iz leta 1980 (se navezuje na serijo iz 1978) in serijo iz leta 2003. Tako imenovano "reimagined", saj se dejansko zelo zelo razlikuje od originalne serije. To ni še ena "space opera" ampak prava drama, samo da se dogaja v paralelnem univerzumu in da je glavna oseba vesoljska ladja in seveda ljudje na njej.

Upam da sem v vas vzbudil vsaj malo in interesa. Če še ne gledate serije ji dajte priložnost in obljubim vam da jo boste gledali dokler bo trajala:) še manjše opozorilo .. pred kratkim se je v ameriki začela tretja sezona, sm pa zasledil da je na hrvaški ob poznih urah na sporedu, vendar nevem točnega dvena ob katerih je na sporedu. So pa še zelo na začetku, tako da če koga zanima še ni veliko izpustil .. v nasprotnem primeru pa vedno ostane na razpolago Emule:)

Naslednjič bom pa kakšno rekel o Podcastih .. ali pa o čem drugem!

2 komentarja:

Ellerion pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Ellerion pravi ...

Hja, sam sem bil, glede na to, da sem originalno serijo Battlestar Galactica spremljal že prvo sezono, ko so jo predvajali na takratni RTV Ljubljana (vsa čast), navdušen nad epizodami. Res, da leta 1980 ni bila več tako zanimiva; Apolo in Starbuck počasi izgineta s prizorišča, na Zemlji, kamor prispejo, se epizode zdijo nekam za lase privlečene. A kaj, ko imajo v originalni seriji vsaj orožja bolj visoko tehnološka in tudi motorje imajo bolj zanimive. Turbo thrusterji dajo vsaj spektakularen "rep" viperjem, ko jih poženejo z nadmočjo, Laserska orožja so tudi precej bolj zanimiva. V tem smislu ter v smislu, da so Cyloni vsaj res roboti in ne biomehanski ponaredki ljudi, se mi zdi originalna serija precej boljša. Remake te serije se mi zdi preveč podoben tem latinsko-ameriškim žajfnicam. V letu, ko naj bi človek poznal precej boljša orožja, naj bi se streljali po vesolju z mitraljezi v vesoljskih plovilih? Vsaj ena stvar jih vleče ven; raketne izstrelke pa le poznajo. Ni pa sledu o Laserjih, ki jih že dodobra uporabljako v medicinske namene in, ki jih Američani planirajo za vojaško uporabo prestrezanja raket...