nedelja, oktober 15, 2006

Negotovost

Pred časom sem moral na faksu za seminarsko nalogo narediti video izdelek. Vedno sem rad gledal filme, vendar posneti enega pa čeprav je dolg le nekaj minut ni tako enostavno kot se zdi na prvi pogled.

Gremo lepo po vrsti. Če hočemo posneti film najprej potrebujemo temo ... to sem imel: "Odkrivanje". Potem si moramo izmisliti zgodbo, ki se bo navezovala na temo. Ko imamo enkrat zgodbo v glavi in po možnosti tudi na papirju je potrebno napisati scenarij. Pred scenarijem je seveda dobro napisati kratek povzetek zgodbe ali sinopsis. Ko imam napisano to, se lahko resnično lotimo pisanja scenarija. Recimo da nismo še nikoli v življenju napisali scenarija. Potem si lahko pomagamo s scenariji, ki so jih napisali drugi. Rečeno, storjeno ... in scenarij je tu. Vse kar nam ostane sedaj je da najdemo igralce, si sposodimo opremo s katero bomo snemali, poiščemo lokacije na katerih bomo snemali in celotno zadevo posnamemo. Do sedaj je šlo vse po načrtih .. super .. mogoče smo spustili še eno malenkost. Kaj če želimo kakšno stvar posneti v privatnih prostorih, ki niso v naši lasti ali v lasti enega od naših igralcev? Potem moramo pred snemanjem pridobiti še dovoljenje za snemanje na tej lokaciji. Seveda pride prav če mogoče koga poznamo, ki pozna koga ki je upravnik/lastnik te lokacije/ustanove/objekta.

Če nam uspe narediti vse to in posneti film kot smo si prvotno zamislili, smo opravili že 3/4 dela. Vse kar nam ostane sedaj je da celoten film zmontiramo. Tu lahko seveda pride do manjših ali večjih zamud, odvisno od tega kako si celotno zadevo predstavljamo v glavi. Težave pa nam lahko pozvroča tudi glasba, ki vsaj v mojem primeru ni bila napisana ravno za moj film. Vendar se da z malo dela in iznajdljivosti narediti zelo veliko.

Ko smo naredili vse to, smo prišli do konca naše poti ... in tukaj je končni izdelek:)

http://video.google.co.uk/videoplay?docid=-2589409084230070906

Zahvalil bi se rad vsem, ki so mi pomagali, da sem lahko ta projekt izpeljal v razmeroma kratkem času in v idealnih razmerah bi mogoče kakšno stvar naredil malenkost drugače, vendar to je že zgodba za kdaj drugič. Hvala vsem!!!

Enjoy:)

5 komentarjev:

Matjaž Očko pravi ...

o ti matr... tole si pa tak dobr naredu, da ne morem verjet. Miha, svaka čast! Prav dotakne se te. Zelo dobro!!!

Matjaž Očko pravi ...

malo sem si sposodil tvojo fotko za reklamo tvojega bloga... upam, da nisi hud! ;)

Gigo pravi ...

Hehe .. sm vidu ja .. tnx!

Ostali, ki ste si ogledal filmček ste pa tut vabljeni da pustite kak komentar :)

lpm

OLKI pravi ...

Jaz sem si ga danes ogledal in hudiča, človek zna!!!!

Čestitke

Anonimni pravi ...

zdravo!
js sm pa dans vidla tole povezavo pa sm si mau ogledala tele tvoje zadeve. sm mogla pofirbcat, ker tut mene zanima ples in fotke. za filmck ne vem kaj bi rekl ksni t.i. profiji, ampak js bi rada povedala, da men je bil ušeč!!
upam, da nam pokažeš še kakšn svoj tak projekt!
pa čimveč uspehov v plesu in tvojiih kreativnih stvaritvah!!!

Lp