nedelja, oktober 22, 2006

Študentska arena 2006

Prejšnji četrtek sem se ustavil na študentski areni. Samo dogajanje me sicer ni preveč zanimalo če sem čisto iskren, sem se pa vseeno malo spreodil po prizorišču s fotoaparatom v roki. Še najbolj me je zanimala razglasitev zmagovalcev fotografskega natečaja LPP-ja, ki sem se ga želel tudi sam udeležiti, vendar nažalost nisem našel dovolj časa. Tako da če se boste slučajno kaj vozili z avtobusom po Ljubljani je velika možnost da bodo nad vami visele zmagovalne fotografije.

Drugače pa se mi zdi da je bila vsa zadeva bolj srednje obiskana. Še najbolj zanimiva so bila spremljevalna dogajanja in pa dogajanje na kulturnem odru.

Tukaj je še nekaj fotk za vse tiste, ki ste dogajanje na areni slučajno zamudili:)

ps: na nekaj fotkah je tudi moj prijatelj Uroš, ki se pravtako ukvarja s fotografijo in mi občasno posodi kakšen kos opreme. Na areni pa je imel zelo pomembno delo, saj je skrbel da nastopajoči niso bili žejni in lačni in verjetno še za kakšno drugo stvar:D











3 komentarji:

Gregor Harih pravi ...

Sem videl program Študenske arene, pa vam samo zavidam. Škoda, da sem imel cel teden faks pa delo, da nisem mogel malo prit pogledat. Zanimivo. Tudi fotke dobre.

Gigo pravi ...

Sej pa naslednje leto .. upam da bo udeležba malo boljša kot pa letos .. čeprav ponudba je bila kar pestra:)

Mih@ pravi ...

Ql fotke. Samo en nasvet: naredi al link na ta velke fotke ali pa jih resizaj na toliko, kot bodo v blogu, ker zdaj zgledajo malo popačeno.